Dat kies je zelf! Dit zijn de opties:
- Je kan je bestelling thuis laten leveren (of op een ander adres). Dat gebeurt dan door GLS en kost je €6,05. GLS levert tijdens de kantooruren en biedt je bestelling maar één keer aan. Dan gaat het pakket naar een afhaalpunt.
- Ben je niet thuis? Dan kan je kiezen om je bestelling te laten leveren in een kantoor van Flying Service Kitchenstaff. Dat gebeurt ook door GLS en kost je ook €6,05 – maar je hoeft niet thuis te zijn op het moment dat ze leveren.
- Liever gratis? Dan kan je je bestelling afhalen in één van de winkels van Prosafco:
- Hasselt: Genkersteenweg 110, 3500 Hasselt
- Roeselare: Ovenhoek 2, 8800 Roeselare
- Hamme: Zwaarveld 59A, 9220 Hamme
- Borsbeek: Frans Beirenslaan 124, 2150 Borsbeek
- Lier: Mechelsesteenweg 198, 2500 Lier
- Bree: Industrieterrein Kanaal-Noord 1020, 3960 Bree
- Beerse: Industrieweg 9, 2340 Beerse
Ja hoor! Je kan je bestelling afhalen in ons kantoor van Antwerpen, Brussel, Gent, Kortrijk of Leuven.
Je kan je bestelling afhalen in
- kantoor Antwerpen: Jan van Beersstraat 51, 2000 Antwerpen
- kantoor Brussel: Gare Maritime (Tour & Taxis), Rue de Picard 7 – boite 100, 1000 Brussel
- kantoor Gent: Kon. Astridlaan 59, 9000 Gent
- kantoor Kortrijk: Onze-Lieve-Vrouwestraat 11, 8500 Kortrijk
- kantoor Leuven: Sluisstraat 79, 3000 Leuven (De Hoorn)
Je kan je bestelling laten leveren op elk adres in Vlaanderen. Leveringen gebeuren typisch tijdens de kantooruren en worden maar één keer aangeboden vooraleer ze naar een ophaalpunt gaan.
Is dat moeilijk voor jou? Laat je bestelling dan leveren in één van onze kantoren (Antwerpen, Brussel, Gent, Kortrijk of Leuven).
Leveren kost je €6.05, maar je kan ook gratis afhalen in één van de winkels van Prosafco (Hasselt, Roeselare, Hamme, Borsbeek, Lier, Bree, Beerse).
Als alles op voorraad is, dan wordt je bestelling binnen 5 werkdagen geleverd (bij je thuis, in één van onze kantoren of in één van de winkels van Prosafco).
Nadat u uw keuze gemaakt hebt, klikt u op de knop afrekenen.
U vult uw gegevens in en daarna kan u betalen met o.a.:
- Bancontact
- Kredietkaart
- Klarna ‘Betaal later’
STAP 1:
Na uw bestelling wordt uw betaling door onze boekhouding geregistreerd.
U krijgt hiervan een bevestigingsmail.
STAP 2:
Na deze registratie wordt uw order direct verwerkt.
STAP 3:
U krijgt een mailtje wanneer u uw bestelling mag verwachten of kan afhalen.
Wij adviseren je om een tweede betaalpoging te ondernemen. Mogelijks zijn er verkeerde gegevens ingevuld of is er een éénmalige storing. Blijf je problemen hebben? Stuur ons een mailtje: info@flyingservice.be
Via jouw online account kun je al jouw orders gemakkelijk digitaal bekijken. Dat doe je door via ‘Mijn account’ naar ‘Bestellingen’ te navigeren. Je hoeft jouw papieren orderoverzicht dus niet te bewaren om ze achteraf te bekijken!
Het is niet verplicht om je te registeren, maar een online account biedt wel een aantal voordelen. Met een online account worden je gegevens bij elk order automatisch ingevuld. Ook heb je een handig overzicht van al je bestellingen. Als je dat liever niet wil, kan je ook als gast bestellen.
Na het betalen van je bestelling krijg je een pagina te zien met de bevestiging van je order en je ordernummer.
Je krijgt ook een orderbevestiging via e-mail toegestuurd en zal op de hoogte worden gehouden van de orderstatus.