Uiteraard! Het zou voor ons niet leuk zijn te weten dat u niet tevreden bent over uw aankoop.
Er zijn echter wel een paar spelregels waar we ons moeten aan houden:
U hebt 14 dagen de tijd om de omruiling of terugbetaling aan te vragen van elk artikel dat u niet bevalt.
Alle artikelen moeten in onberispelijke staat zijn en in de originele verpakking.
Eerst meldt u de retour aan op LIER@prosafco.be. Vermeld daarbij
- aankoopnummer
- om welke artikelen het gaat
- reden van retour
Stuur uw ongebruikte artikel(en) terug in hun originele verpakking. De verzendkosten zijn voor eigen rekening en worden niet terugbetaald. Indien de vergissing bij ons ligt, dan betalen wij u de verzendkosten terug.
Belangrijke opmerkingen :
Elk teruggestuurd artikel moet in nieuwe staat en compleet zijn.
Worden niet teruggenomen :
Artikelen op maat (bvb. broeken die op maat vermaakt zijn) .
Artikelen met opdruk of borduring van uw logo/tekst.
Artikelen die werden beschadigd of bevuild door de koper, alsook gedragen kleding.
Artikelen waarvan de verpakking niet de originele is, onvolledige artikelen of waarvan accessoires ontbreken.
Artikelen beschadigd door nalatigheid, verkeerd gebruik of hersteld door derden of uzelf.
Artikelen teruggezonden in deze staat blijven bij ons ter beschikking van de koper die ze moet betalen.
U mag uw pakket sturen naar volgend retouradres :
Prosafco NV
tav retours
Mechelsesteenweg 198
B-2500 LIER
België
Je krijgt het aankoopbedrag terug via dezelfde weg als de originele betaling. Het aankoopbedrag staat binnen 14 werkdagen nadat de retour verwerkt is op jouw bankrekening.
Stuur retourartikelen binnen 14 dagen na ontvangst terug via Bpost. Retourartikelen zijn altijd ongedragen en onberispelijk schoon. Retourartikelen hebben steeds hun originele labels. Stop retourartikelen altijd in de originele verpakking.
Zodra we jouw teruggezonden artikelen ontvangen hebben, brengen we je daarvan per e-mail op de hoogte.